Sany

"...Yanımda olmanı istiyorum diyemediğim için bu yağmur içimi ıslatıyor dediğimi nasıl anlamaz? düpedüz, sarıl dedikten sonra, sarılmanın ne anlamı kalır ! "
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Zaman akıp gidiyor aynı yerdesin ama aynı insan değilsin...
Kırık kalplerin hikayesi kısa olur.Ne oldu derler hiç dersin biter..
𝚈𝚊ğ𝚖𝚞𝚛𝚞 𝚜𝚎𝚟𝚒𝚢𝚘𝚛𝚞𝚖 𝚍𝚒𝚢𝚘𝚛𝚜𝚞𝚗 𝚊𝚖𝚊 𝚢𝚊ğ𝚖𝚞𝚛 𝚢𝚊ğı𝚗𝚌𝚊 ş𝚎𝚖𝚜𝚒𝚢𝚎𝚢𝚒 𝚊çı𝚢𝚘𝚛𝚜𝚞𝚗, 𝚐ü𝚗𝚎ş𝚒 𝚜𝚎𝚟𝚍𝚒ğ𝚒𝚗𝚒 𝚜ö𝚢𝚕ü𝚢𝚘𝚛𝚜𝚞𝚗 𝚊𝚖𝚊 𝚐ü𝚗𝚎ş çı𝚔ı𝚗𝚌𝚊 𝚐ö𝚕𝚐𝚎𝚢𝚎 𝚔𝚘ş𝚞𝚢𝚘𝚛𝚜𝚞𝚗, 𝚛ü𝚣𝚐𝚊𝚛ı 𝚜𝚎𝚟𝚒𝚢𝚘𝚛𝚞𝚖 𝚍𝚒𝚢𝚘𝚛𝚜𝚞𝚗, 𝚛ü𝚣𝚐𝚊𝚛 𝚋𝚊ş𝚕𝚊𝚢ı𝚗𝚌𝚊 𝚙𝚎𝚗𝚌𝚎𝚛𝚎𝚢𝚒 𝚔𝚊𝚙𝚊𝚝ı𝚢𝚘𝚛𝚜𝚞𝚗. . 𝙱𝚞𝚗𝚍𝚊𝚗 𝚔𝚘𝚛𝚔𝚞𝚢𝚘𝚛𝚞𝚖 çü𝚗𝚔ü 𝚜𝚎𝚗 𝚍𝚎 𝚋𝚎𝚗𝚒 𝚜𝚎𝚟𝚍𝚒ğ𝚒𝚗𝚒 𝚜ö𝚢𝚕ü𝚢𝚘𝚛𝚜𝚞𝚗. William Shakespeare
• Dünya için ne büyük bir yük Aşkın yükü, nefretin yükü, kavuşurken sohbetin yükü, ayrıyken hasretin yükü...