Sany

dürüst ol üzülünce ne yapıyorsun? 1 ağlıyorum 2 müzik dinliyorum 3 bağırıyorum 4 yalnız kalıyorum 5 uyuyurum 6 sigara
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
"Çektiğim hiçbir acı nedensiz değil. Ben onlar sayesinde ben oldum."
Ay inmişken gökyüzüne Hüzün düştü kalbime Ne zaman alsam,kalemi elime Yokluğuna dökülür kelimeler Gözümün mührü,kalbimin ateşi Cennet gülüşünü gördükçe Hiç bir söz yetmiyor seni yazmaya ve anlamaya Hiçbir şey ilham vermiyor Senin gibi bana.....
Hangi ufuka yol alalım? *Aklın götürdüğü ufka mı? *Kalbin götürdüğü ufka mı? Hangi seçeneğene ulaşınca daha huzurlu ve mutlu olur beşer?
Seni bir başkası için acı çekerken gördüm..Bu beni sevmiyor olmandan daha çok acıttı canımı..