Sany

Seni bir başkası için acı çekerken gördüm..Bu beni sevmiyor olmandan daha çok acıttı canımı..
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
“Bazen de çözüm, çözmeye çalışmamaktır..”
Hangi ufuka yol alalım? *Aklın götürdüğü ufka mı? *Kalbin götürdüğü ufka mı? Hangi seçeneğene ulaşınca daha huzurlu ve mutlu olur beşer?
Ay inmişken gökyüzüne Hüzün düştü kalbime Ne zaman alsam,kalemi elime Yokluğuna dökülür kelimeler Gözümün mührü,kalbimin ateşi Cennet gülüşünü gördükçe Hiç bir söz yetmiyor seni yazmaya ve anlamaya Hiçbir şey ilham vermiyor Senin gibi bana.....
Suskun sanıyorlar beni; değilim. Anlamadığım ve anlaşılmadığım bir dünyada kelimelere küsüm sadece. Yalnız sanıyorlar beni; değilim. kimsenin kalabalığı olmadım kimseye kalabalık edemem dünyamda. Sadece kendi içinde kendime göre dengem var ve birdaha kırılırsam, Toparlanamama endişesi taşıyor yüreğim. Bu yüzden sadece kendime güveniyorum. Anlamakta zorlandığım bu dünyada anlaşılmayı beklemiyorum. Ben böyle iyiyim... ...