İnsan merakla mükemmelleşir.
Amma İrdelemek her aklın kuvveti değildir. Genel kitlelerin aklı itaat ile yaşar ve ölür.
Sorun sorun cevaplar sizi uslanmaz kişiler yapsın.
Toplu taşımada sokaklarda artık gülümseyen insan görmek çok zor sizce sebebi veya sebepleri nelerdir?
(Soru basit gelebilir ama cevaplar bizi şaşırtabilir dostlar)
Önceden yorgunluk hissedilmezdi.çalışmaktan nasır tutar taş gibi olurdu ellerimiz.yumuşak bir hisse ve berrak bir akla sahiptik.
Şimdi çok yorgunuz ve bir o kadar bitkin. Nedense artık ellerimiz yerine gönüllerimiz nasır tutmuş. Bilfiil Zihinlerimiz işgal edilmiş ve çöplüğe döndürülmüş.
Günaydın, alçaklıkta sınır tanımayan insanlar
Günaydın yolda kalmışa bir tekme daha vuranlar
Günaydın huyu suyu belli olmayanlar,
Günaydın diyecek kimse yok sokakta bunlardan başka..