insan ne yalnızdır, ve bu yalnızlık ona bir şeyler öğretir. Susmanın konuşmak olduğunu mesela.bir de genel halk anlayışının ne kadar da göreceli olduğunu. Çiftmişiz biz ve yalnızlık tanrıya mahausmuş, insan başkalarını örnek almalıymış falan da filan.
Ben yalnız bir adamım, bunu anlamak zor değil.
örnek almaya ne hacet?
Tıpkı yaşamak için izin almak gibi. Ya da hissedebilmek adına bağlı kalmak bir yerlere!
Ne hazin bir mutluluk ne kalabalık bir ölüm benimki, halktan dolan kulaklarıma bilgilerle.