Bugünü yaşadık ve yarınıda yaşayacağız bir umut
Ve bilirim ki hep var olacaktır cumhuriyet
Ben yaşadıkça ant içerim ki, yaşayacak
Ulusum da ona sıkı sıkıya sarıkacaktır.
Ümitler tükenme noktasındayken dibi görüp
Bir yıldız olup yeniden parlayacaktır.
Efendiler efendiler! Söz konusu bu ,
karın doyurmayı değil sahici bir yaşamı vaat ediyor.
Yaşamak bir vazifeyi sırtlanmaksızın huzurlu geçmez
En büyük vazife istiklal ve Cumhuriyet
Ve en büyük meziyet onu unutup kaybetmektir
Titresin yer ve sökülsün maskeler, bilinsin ki payidardır .
"Efendiler yarın cumhuriyeti ilan edeceğiz! "