“Okunması en zor şey yalnızlıktır. Sana bakanlar yıllarca bu yalnızlığı değil, öfkeni görmüş. Okumamışlar. Yetmemiş, dikenlerinin olduğunu inandırmışlar.”
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
“Kendini vererek okuyacaksın. Altını çizdiğin her cümle, aslında senin sesli dile getirmediğin şeylerdir. Kendini bulduğun kısımları kaybetmemen lazım ki tekrar açıp baktığında yine kandini bulabil.”