Ebru sarı

"Derin bir hüzün var, dünya ile aramda."
Edebiyat
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Keşke her şey istediğimiz gibi olsa.
Edebiyat
'Ne kadar az bilirsen o kadar iyi uyursun...'
Acının rengi olur mu ? Maalesef oluyor. Bazı yerleşkelerin doğası, ağacı, hayvanı ve insanı bazı yerlerden üstün ve daha duyarlılıkla gösterilirken, bazı memleketlerin acısı ve insanı sistematik olarak küçümsenip, hor görülüp hatta acıları üzerinden dalga konusu olabiliyor . Doğuda çıkmış olan bir yangında, cinayette oluşturulan kamuoyu ile aynı olayın batıda yaşanmasında oluşturulan tepkinin aynı olmaması Medya ve erk tarafından senelerdir desteklenen bir ikiyüzlülüktür. Toplumun dörtte birini politik sebeplerle yoksayan bu durum milyonlarca insanın acılarının paylaşmasının önüne geçen, tek tipçi zihniyetin omurgasız bakış açısıdır. Renklerin ve dillerin insanlar üzerinde üstünlüğü, ayrıştırıcı etkisi olamaz ! Hiçbir dil ve etnisite insanları ayrıştırmaz. İnsanları ayrıştıran onlara aşılanmış olan faşist dünya görüşüdür. Toplumu tek tipten oluşturmak isteyenler asıl bölücülerdir. Farklılıklara bakış açısı faşistçe değil, kaynaşarak, kardeşleşip birleşerek olabilir.