..varla yok

..varla yok
@Saud_ade
Bugün güzel bir duygunun güzel sonucunu gördüm.
Reklam
Rüzgarın bitmiş esiyormuş mısralarında.
Deyişin vardı merhametin sana yazık eder diye
Bendeki seni kaybettim
Yine yazamadım yine söyleyemedim, yine tutuldu dilim