..varla yok

..varla yok
@Saud_ade
Seni seviyorum diyemiyorum ama seni sevmenin yolunu hissettirmeyi deniyorum.
Reklam
Çocukken en sevdiğim parça Deniz Seki'nin "suya hapsettim" parçasıydı. O zamanlar ne kadar içli ve ne kadar acı çekecek bir yüreğim olduğunu bilmeliydim. O zamandan bu zamana kadar büyümeyi bir şey sanan ve yıllar sonra bu parçanın karşıma çıkmasıyla neye acı çektiğimi öğrenmiş oldum. Dinlediğimiz her bir şarkının elbet bir hikayesini yazdiracağız. Ve öğreniyor insan yokluğun bile duygunun neye esir olduğunu.
Aldandım sevgim , ruhum en son söylediğine kandı. Nasıl sevecegimi nerden bulduğumuzu çöz ver.
Yoğunluk içinde yangınım sızlar çehren simanda dengem yok olur.
Kimse görmezmiş, acıdan yanmış gözleri, sevgin sevdam olmuş dokunsalar ilk defa ağlamaya hazırmış
Reklam