Savaş azak

Savaş azak
@Savasazk
Oğlak erkeği tadında kal
İki kişilikken teke (🖕🏻)düştüm hayatta... Ama duble söyledim rakımı masaya inatla.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Bir şey olursa Yaz demiştin... Çok şey oldu. (YAZAMADIM)
Tövbeliydik ama... Günahlarımız kadar içebiliriz.
Hayatın nerdesin den bakarsan bak... O koca burnun ucundan baktığın sürece. görmek istediğin hayatı göremez sin.