‘-Eninde sonunda sıkılıp bırakır ne de olsa.
+Neden bıraksın ki?
-Aşk denilen şeyin sonsuza kadar sürdüğünü düşünmüyorum. Bizim hayatımızda önemli olan tek şey işimiz.
+İşine karışmak gibi olmasın ama pek bırakacak gibi değil.
-Eninde sonunda herkes bırakır.’