‘Anne çok canımı yaktılar. Öyle bir yaktılar ki ne ölüyüm ne de diri. Bir mezarım bile var anne. Kızın yaşarken onu toprağa gömdüler. Uyan artık, uyan. Öyle bir öldüm ki anne gömülmeyi bile sorun etmedim. Öyle bir parçalandım ki benimle ilgili her şeyin o mezara gömülmesine göz yumdum. Ben kendimi yaşarken öldürttüm çünkü zaten yaşamıyordum. Anne çok kötüyüm. Deniyorum, elinden geleni yapıyorum ama ben artık iyi olamıyorum. Kızın hiç iyi değil. Ölmelere doymuyorum anne. Bir şey yap, canım çok yanıyor.’