Taşınmak zor! Her anlamda çok zor. Bugün evden taşındım. Fark ettim ki eve çıkarken 'şu lazım, bu lazım' diye ortalıkta dolaşarak aradığım eşyaları, bugün nereye ve kime vereceğimi şaşırmış durumdayım. İşte o anda aslında şunu fark ettim: Yenilik hayatımıza her zaman kalabalık bir şekilde giriyor; eski olanı hayatımızdan çıkarmak da bu yüzden zor bence. Çünkü çok fazla şey var...
Sanki başlangıçta elinde bir puzzle var da her parçası tam olsun istiyorsun. Eksik parçaları tamamlamak için kendini yıpratıyorsun. Sonra her şey bittiğinde; bir zamanlar yerine koymak için didindiğin her bir parça için ayrı dertleniyor, ayrı bir acı yaşıyor insan."