İnsanoğlu çok monoton.Çoğu zamanın neredeyse tamamını geçimleri için çalışarak geçirir.Ve ellerinde kalan kısıtlı özgür zamanda da çok sıkıldıkları için bundan nasıl kurtulacaklarını yolunu arar dururlar.Ah, insanoğlunun kaderi!
Ve dostum, bu küçük meselede de bir kez daha gördüm ki, yanlış anlamalar ve ihmaller, dünyaya şerden ve günahlarlıktan çok daha fazla kötülük getiriyor..