Hida

Hida
@Sayosigore
o(〃^▽^〃)o
Seve seve aptallaşmaya razıydı bu insanlar, yeter ki akıllarının yalpaladığını, sağduyularının cinnetle umarsız mücadelesinde yenik düştüğünü hissetmesinler.
Sayfa 62·Kitabı okudu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Bir düşün: İnsana onlarca, yüzlerce yıl merhamet, sağduyu ve mantık öğretip, onu biliçlendirdim diyemezsin, her şeyin bir bedeli var. En önemlisi de bilinç. İnsanlar acımasızlaşabilir, hassaiyetlerini yitirebilir, kan, gözyaşı ve acı görmeye alışabilirler, tıpkı kasaplar, ya da bazı doktorlar ya da askerler gibi; ama hakikati bir kere öğrendikten sonra ondan vazgeçmek nasıl mümkün olabilir?
Sayfa 37·Kitabı okudu
Ve hiçbirimiz korkmuyorduk ölümden, çünkü ölümün ne olduğunu anlayacak durumda değildik.
Sayfa 6·Kitabı okudu
...cinnet ve dehşet. Adı önemli olmayan bir yolda hissettim ilk kez bunu.
Sayfa 1·Kitabı okudu

Hida

, bir kitap okudu
Puan vermedi·80 syf.·
5 saatte okudu
·
2025 2. kitabı
Leonid Andreyev
7.8/10 · 7,8bin okunma