Tüm seriye bir hakaretti resmen. İlk dört kitabı rencide etmek için yazılmış sanki. Ana katilin Christopher Denven çıkması, Lana'nın ölmemesi, Jake ve Hadley'in sevgili olması zaten o kadar zorlama yazılmış ki okurken keşke bitse artık dedim, Logan'nın da Lana sanki bir zombiymiş de önüne arada insan atıp yemesi gerekiyormuş gibi yılda 1 kere gizli bir teknede önüne suçlu atıp öldürmesine izin vermesi tamamen rezillik korkunç iğrenç bir kurguydu keşke 4. kitap son olsaydı o derece. S. T. AbbyMindfck 5: Her Yeri Kızıla Boya
Son sayfalarda Logan'ın salaklığını okuduk ve ana olaylarla alakalı az biraz şeyler öğrendik. tepke ilk üç kitapla aynıydı sevdim. S. T. AbbyMindf*ck 4: Tüm Yalanlar
her zamanki gibi cok guzel ilerledi bu kitapla beraber hikayenin ortasina anca gelmis olduk. Marcus, Robert ve Victoria'ya kotu seyleri yapanlarin karmasini yasamasini okumak cok zevkli S. T. AbbyMindf*ck 3: Kızıl Melek