Mutlu degilim çünkü benim sözlerimin değeri yok mutlu degilim çünkü unutamıyorum söylenen sözleri es geçemiyorum allah kahretmesin yapamıyorum kendimi haykıramıyorum ssevemiyorum her şeyimle güvenemiyorum keşke hep küçük kalsaydım dünyadan gerçeklerden habersiz saf mutlu olmak zor mu bu kadar üzmek bu kadar kolayken...en acisida ilerde seni gerçekten sevecek ve destekleyecek bir kişinin bile olmayacağı ümidi...icimdeki solmuş gül nasıl tekrar canlanacak?bilmiyorum