Sonuçta evlilik güzel şey... Evliliğe bir sorumluluklar yumağı gibi bakarsanız o yumak ayağınıza dolanır. Onun yerine evliliği iki yerine dört omuzla sırtalanacağınız bir hayat olarak görüp seçimlerinizi de böyle bakan birisiyle yaparsanız evlilikler sizi yıpratmaz, aksine güzelleştirir.
Her ne olursa olsun kocasına ya da karısına rağmen evliliğini yürüten insanlar aslında evlilik yaşamıyordur. Bu kişilerin durumu tam da Sabahattin Ali'nin kaleme aldığı satırların yaşayan versiyonu gibi "İnsanlar birbirinin maddi yardımlarına ve paralarına değil, sevgilerine ve alakalarına muhtaçtırlar. Bu olmadıktan sonra, aile sahibi olmanın hakiki ismi, 'birtakım yabancılar beslemek' tir."
Doğumdan itibaren miktarlar, mesafeler ve şekillerle nasıl başa çıkacağımızı biliriz.
Yinede bu içsel becerileri matematiksel becerilerle karıştırmamalıyız.