Bir ebeveynin çocuğuna verebileceği en büyük hediye, ona her koşulda ayağa kalkabilecek gücü kendinde bulabilme yetisini kazandırmaktır. Böyle yetişen biri ne yaşarsa yaşasın "Her şerde bir hayır vardır." diyebilir ve artık o seviyedeki sorunları rahatlıkla atlatır.
Bu süreçte öğrendiğim en önemli şey şu oldu : Ne kendini ne de olayları yargıla! Ne alkışlayıp böbürlen ne de kendini kötüle. Nehir akıyor, sen o akışın farkında olmaya devam et.
Özel hayatınızda ne kadar mutluysanız bunu toplum önünde gösterme ihtiyacını o kadar az hissedersiniz. Gerçek mutluluk onay aramaz sadece var olur ve sessizce yayılır.