Judith...

Judith...
@Sdcsnz07
....Yaşamak.... Bir ~umut~ meselesi
Bana hissettirdiklerini okudum hep.
İnsan ve Duygular
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Sokaklar cenaze zamanındaki kiliseler kadar boştu. O kadar yalnız hissetmiştim ki gözlerim bir polis memuru aramaya başladı.
Ben, Kabil'in günahından bir parçayım. Kardeşimin şeytanını kendi kendine bulmasına izin veririm.
Bir soru sormak yokuş aşağı taş yuvarlamak gibidir. Sen tepede oturursun ve taş yuvarlanır, başka taşlara çarpar ,onlar da yuvarlanır ve en sonunda bahçesinde oturan yaşlı birinin kafasına düşer.
Hayatın bütün gerçeklerini bilseydik, ölümden bu kadar korkmazdık.