Şüşü

Şüşü
@Sdmrkl
Öğretmen
20 Mayıs
50 okur puanı
Mart 2020 tarihinde katıldı
Şu anda okuduğu kitap
"Bir şey unutmuşum gibi geliyor." Gidenlere hep öyle gelir; bir şey unutmuşlar gibi. Oysa zaten bir şey unutmak için gider insan. Giderken bir şey unutmak sorun değil; insan çok daha büyük bir şeyi unutmak için gider. Geride kalanların ne anlamı olabilir ki?
Alıntı
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
İnsanın çaresizliği ne kadar büyükse, kendisini teselli edebilecek en saçma hayallere inanma ihtiyacı da o kadar büyüktür.
Ben böyleyim. İhtimaller arasında en kötüsünü seçmek gibi maharetlerim var.