Basit bir hayat kuralıdır bu. Ya ilerlersiniz veya gerilersiniz. 'Ben geriye gitmiyorum' demeniz, gerçeği değiştirmez. İlerlemiyorsanız geriliyorsunuz demektir.
Okumak benim için hayatın verdiği acılara karşı eşi bulunmaz bir panzehir oldu daima... Çeyrek saatlik okumanın gideremediği sıkıntım olmamıştır. Montesqui