“bence olgunluk kabuk değiştirmek değil,serpilip gelişmektir. Yetişkin bir insan ölü bir çocuk değil, yaşamayı başarmış bir çocuktur.”
—URSULA K.LE GUIN
"ben her Zaman yaşlılar gibi olgun düşünen
gençlere,
gençler gibi neşeli olan yaşlılara hayranımdır.
Zaten neşeli olanlar hiçbir zaman yaşlanmazlar..."