Oradaki diyaloglar kişiye bakış açısı sunuyor...veye kendi hatalarını farketmesine farkındalık oluşturuyor...kitaplarda geçen diyaloglar zaten danışanin sorunları ve danismanin kişiye sunduğu bakış açıları ile örgüludür...
Bu kitapları okuyup hayatının bir çok noktasını anlamlandirmaya çalışan kişileri gördüm..faydası oluyor yani...