Yiğit

Yiğit
@Sebahattn
MEB FENERBAHÇEM Bir Kudüs sevdalısı
"Allah’ım! Senden istenen şeylerin hayırlısını, duanın hayırlısını, kurtuluşun hayırlısını, işlerin hayırlısını, sevabın hayırlısını, hayatın hayırlısını, ölümün hayırlısını istiyorum. Beni dinimde sabit kıl, mizanda sevaplarımın ağır gelmesini nasip eyle, imanımı gerçek eyle, derecelerimi yükselt, namazımı kabul eyle, günahımı bağışla..." (Hâkim, "De’avât", No:1911)
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
أليس الله بكاف عبده "Allah (cc) kuluna yetmez mi?" (Zümer,36)
Abdullah b. Selâm (rh) Ka'bü'l Ahbâr'a: Alimlerin öğrenip hafızalarına yerleştikleri ilimleri ne giderir? diye sormuş o da şu cevabı vermiştir: -"Tamahkârlık... En tehlikelisi ise nefsine uymak ve daima kazanç peşinde koşmaktır."
Ali b. Hüseyin abdest alırken rengi sararırdı. Ona: "Abdest alırken seni bu hale getiren nedir? diye sordular. O da şu cevabı verdi: "Kimin huzuruna çıkmak istediğimi biliyor musun?"
"Şayet gökyüzünüzü dolduracak kadar günah işleseniz ve sonra pişman olup tevbe etseniz Allah u Teâla muhakkak tevbelerinizi kabul eder." (Hâdis i şerif) (Allah'ın rahmetinden ümidimimizi kesmemek lazım)