Yaşar

Yaşar
@Sebastian35
Günümüz kutlu olsun prensesim.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Geldim. Çünkü seninle ilgili her şeyi çok seviyorum.. Sana bakarken kusursuz bir sevgi, özlem ve hasreti gördüm..
Allaha şükürler olsun.. 🤲
Bir sen vardın bana iyi gelen.. Seni de çok uzağa koymuşlar.
Seninle gezmediğim bir sokak var içimde, Seninle gitmediğim bir yolculuk var daha, Seninle geçirmediğim günler ve geceler var, Seninle paylaşmadığım...