Yaşar

Yaşar
@Sebastian35
"Sevdan bir ateş oldu bende.." diyor şarkı.. Hangi ateşte böylesine güzel yanılır ki.. Sönesim yok. Ben bu göze, bu gülüşe.. Ben bu yangına talibim.
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Sarılmadığın bir bedenin kokusunu özlediğinde başlar, insanın yüreğinde gurbet İşte o zaman anlarsın Var iken kıymetini, yok iken hasretini..
Her çaresizliğimde; Gecenin 2 si Sabahın 6 sı Bazen bir çiçekte gördüm seni Bazen bir sokak adıyla göz göze geldik Ve bu gece de rüyamda beni yalnız bırakmadın..
Duygu ve Düşünce
Ne demiş Özdemir Asaf; Ve bazen hayattır sevmek, Birini çok uzaktayken bile Yüreğinde taşıyabilmek..
Edebiyat