"Tanrıdan bir mucize isteseydim zaman kavramını yok etmek olurdu. Ayrılıkların hasretlerin beklenenin ve beklentilerinin olduğu bu zaman kavramını yok etmek. Özleyen bekliyor ayrılık hasreti çeken beklentilerin içine giriyor. Zaman olmasaydı neyi bekleyecektik. Özleneni kaç gün, kaç ay, kaç yıl bekleyecektik. Ya ayrılıkları, geri dönebilir beklentisiyle bir ömrü fedamı edecektik. Zaman olmasaydı ânı yaşamayı öğrenecektik. Ne kadar mutlu olabiliriz ne kadar üzülebiliriz hepsi o ânı nasıl değerlendireceğimize bağlı olurdu. Ne dünün acılarıyla nede yarının kaygısıyla başlamazdık yeni bir güne."
Seboizm