"Oysaki romanın kapağı ve hikayesi çok büyüleyiciydi taki ortasına gelene bazı gerçekleri görene kadar."
~İnsanlar da böyledir. Belli bir zamandan sonra gerçekleri görürüsün, ilk başta tanıdığınla son zamanda tanıdığın hep farklıdır. ~
Seboizm
"Duygulardan, insanlıktan, yaşamdan kaybolup gitmek istiyorum. Bir renk olup sadeliğimi yaşasam ya da bir çiçek olup bir kenarda sulanmayı beklesem."
Seboizm
"Kendime iyi gelmeyi öğrendim. Gidenlerin keşkeleri olarak kaldım, gelenlerin ise yıkamayacağı bir duvara dönüştüm. Ben ruhumu kimsesizleştirdim. Kimsesi olmayanın korkacağı yaralarıda olmaz."
Seboizm