Samet Çetin

Samet Çetin
YAZMAYI DENEYEN !! Duygularında Kayboluyorsan Satırlarımda Bul Kendini. Hoşgeldin!! #196198351
"Oysaki romanın kapağı ve hikayesi çok büyüleyiciydi taki ortasına gelene bazı gerçekleri görene kadar." ~İnsanlar da böyledir. Belli bir zamandan sonra gerçekleri görürüsün, ilk başta tanıdığınla son zamanda tanıdığın hep farklıdır. ~ Seboizm
Edebiyat
Reklam
"Duygulardan, insanlıktan, yaşamdan kaybolup gitmek istiyorum. Bir renk olup sadeliğimi yaşasam ya da bir çiçek olup bir kenarda sulanmayı beklesem." Seboizm
Edebiyat
"Kendime iyi gelmeyi öğrendim. Gidenlerin keşkeleri olarak kaldım, gelenlerin ise yıkamayacağı bir duvara dönüştüm. Ben ruhumu kimsesizleştirdim. Kimsesi olmayanın korkacağı yaralarıda olmaz." Seboizm
Edebiyat
"Kız kulesinin ihtişamlı kasvetinde sevdim seni.Bir o kadar görkemli bir o kadar ulaşılmaz." Seboizm
Edebiyat
"Şarkılar ruhu dinlendirir. Kitaplar ise düşünceleri dillendirir." Seboizm
Edebiyat
Reklam