Sevinç Sancar

Sevinç Sancar
@Secar_08
Hayat bir öyküye benzer, önemli olan yanı eserin uzun olması değil, iyi olmasıdır.
Özel eğitim
Lise
Bursa
Artvin, 4 Ekim
385 okur puanı
Şubat 2020 tarihinde katıldı
Şu anda okuduğu kitap
Hepimiz ikinci perde'deyiz İkinci perde bitmez Birinci perdede umutlar vardı Yetmez Üçüncü perdeye Kim kalır kim kalmaz Belli olmaz.! ÖZDEMİR ASAF
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Benim de hatalarım vardır elbet. Elbet ben de kırmışımdır kalp Ben de yerli yersiz cümlelere esir olmuşumdur. Bazen harika cümleler kuramasam da iliklerime kadar hissetmişimdir. Korktuğumdan değil, kaybederim diye susmuşumdur. Güneş doğduğunda her şeyin harika olacağına inanmış, güneş batarken boş yere umutlanmışım diye hayıflanmışımdır. Hedefler koymuşumdur kendime, Kimine ulaşmış, imini bertaraf etmiş Kiminin yollarında da yerle yeksan olmuşumdur. Umutlarımı filizlendirmişimdir,kaldırımın arasından Güneşe selam eden çimenler gibi garip diyarlarda. Ama hiçbir zaman kötü olamamış, Kötü olmaya ant içsem de tuz buz etmişimdir yüreğimi. MURAT TAVLI
Kalbe hücum eden sıkıntıyı, Sabır kalkanı ile karşılarsan; Hiçbir dert seni can evinden vuramaz... Zaman uzasa,sonu gecikse bile Sabreden mutlaka zafere ulaşır HZ. ALİ
Her birimizin yüreklerinde küçük beklentiler vardır… Bazen minik fısıltılar duyarız Nereden geldiği belli olmayan… Bazen ise öylesine konuşmalar kendince… Her birimiz birşeyler bekleriz hayattan… Kimimiz para, kimimiz iyi bir iş… Kimimiz hepsini birden isteriz… Ama bazen tek bir gülümseme, Sadece minicik bir MERHABA oluverir Hayata bizi sıkıca bağlayan… Mutluluk yüklü tebessümlerle.... Yüzünüzdeki bir gülümseme, İnsanlara kalbinizin Yerinde olduğunu anlatmak için bir ışık yakmaktır ALLEN KLEİN
Bir sürü tanımadığım kadınla çarpışıyorum Çocukluğuma doğru kendimden kaçarken. Arkamdan sesleniyorlar Ben genç kızlığınım diyor birisi. Ne çok hayal kurmuştuk değil mi. Diğeri dur bekle diye bağırıyor Ben öğrencilik yılların. Beni nasıl hatırlamazsın. Gözü yaşlı bir başkası Bak ne güzel bir gelin oldun diyor kulağıma. Her şey kısmetle işte ağlama. Öyle dimdik duruyor anne olan. Gururlu ama biraz yorgun. Gerçeğin peşinde koşmaktan yaşamadığı hayatın Önünden geçişini izliyor bir diğeri. Kalbinde bitmeyen bir çarpıntı. Dudaklarından tek tük bir kaç cümle dökülüyor; Ben hakimim ben adilim ben insanım. Ben annenin kızıyım diyen mi ararsınız Hayır ben babanın kızıyım diyen mi. Korkan mı bıkmış mı kırgın mı. Ah içimin kadınları. Peki sen neredesin Şu içimin en kadını. ARZU EŞBAH