Her insan eşsizdir özeldir.
Eğer ben başkalarına göre
Daha özelim diyorsan orada dur,
O zaman konuyu tam anlamamışsın.
Kendini başkalarıyla kıyaslayarak özel değilsin,
Sen kendin olarak özelsin
Kendini başkalarına göre
Daha değerli ve özel buluyorsan onun adı "kibir" Kendin ve herkesin özel yaratıldığını düşünüyorsan, Onun adı "özgüven"
Aradaki fark budur...
OSHO