Sevinç Sancar

Sevinç Sancar
@Secar_08
Hayat bir öyküye benzer, önemli olan yanı eserin uzun olması değil, iyi olmasıdır.
Özel eğitim
Lise
Bursa
Artvin, 4 Ekim
385 okur puanı
Şubat 2020 tarihinde katıldı
Şu anda okuduğu kitap
Hayat,çatlak bardaktaki suya benzer... İçsen de tükenir içmesen de; Bu yüzden hayattan tat almaya bak... Çünkü yaşasan da bitecek yaşamasan da.. Üzülüyorsun takma diyorlar, Kızıyorsun değmez diyorlar, Boş veriyorsun gamsız diyorlar. Konuşuyorsun muhatap olma diyorlar, Çekip gidiyorsun mücadele et diyorlar, Alttan alıyorsun tepene çıkardın diyorlar. Bağırıyorsun sakin ol diyorlar, Aklı başında davranıyorsun Bu kadar uslu olunmaz diyorlar.. Ölünce ne diyecekler? Muhtemelen ...Öüm sana yakışmadı. Normal tabii,dirimizi beğenmediler ki Ölümüzü beğensinler ! NEYZEN TEVFİK
Reklam
Zaman en iyi ilaç değildir. Çünkü insan, kendi yarasına kendini basar. Bir öncekini unutmak için kendine yeni yaralar açar. Zaman da gelip hazıra konar.
Kaçırma gözlerini hayattan. Hep hayatın içinde olsun bakışların. Hep kendi içinde. Baktığın kadar varsın bu hayatta. Hatta sadece bakmakla da yetinme. Görmen de lazım. Görüp de bilmen,bilip de sevmen lazım. Hayatı kendi içinde,kendini hayatın içinde. Bir nefeslik molaları çok görme kendine. Arada bir karanlıkta kalsa da bir yanın Sakın pes etme..! Çekil kendi kabuğuna bir süre. Sadece içine bak. Kendi aydınlığın senin içinde. Ara ve bul..! Gerçeğin düşlerle bölünmesine Düşlerin gerçeğin altında ezilmesine izin verme. İçine bak özünü farket!…
Tez canlı yaşadım koştura koştura .. Durmak nedir bilmedi yüreğim Nefes nefese kaldım Herkese her şeye yetişmeye çabalarken ... Fark ettim ki ömür azalıyor Ruhum yorulup eksiliyor eskiyor... Sonra dedim ki kendime bir dur yavaşla... Süper kahraman filan değilsin sen.. Bırak yetişme boş ver ... Birazda kendine kulak ver ... Akıp giden zamanı yaşa gönlünce ... Kapıl git hayatın ahengine... Her şeyi duyma her şeyi görme Çok cümlede kurma Bazen susmanın keyfini sür Bazen görmezden gelmenin ... Böyle olunca belki Herkesi mutlu edemezsin ama Kendini mutlu edersin Yetmez mi? ... Şu kısacık hayatı.. Birazda kendin için yaşa Koşturmadan yorulmadan! DENİZ GEZGİN
Hayat bir tercih meselesidir, Geçmişi düşünürsen masal, Geleceği düşünürsen hikâye, Bugünü düşünürsen gerçektir. Her güne hayatının En güzel günü olması için şans ver... MARK TWAİN
Reklam