Sevinç Sancar

Sevinç Sancar
@Secar_08
Hayat bir öyküye benzer, önemli olan yanı eserin uzun olması değil, iyi olmasıdır.
Özel eğitim
Lise
Bursa
Artvin, 4 Ekim
385 okur puanı
Şubat 2020 tarihinde katıldı
Şu anda okuduğu kitap
Bir insanı nasıl tanıyacağınızı biliyor musunuz? Ne okuduğuna bakın, Ne seyrettiğine bakın, Duvarlarına ne astığına, Raflarına ne koyduğuna, Nasıl konuştuğuna, Nasıl dinlediğine bakın. Yapmanız gereken tek şey bakmaktır. Bunlar size onun ruhunun nerede olduğunu gösterir. RAMTHA
Reklam
Her şeyin üst üste geldiğini düşünebilirsin. Bunları niye ben yaşıyorum? Ne kadar şansızım diyebilirsin. Seni kimsenin anlamayacağını düşünebilirsin. Belki sonuna kadar haklı bile olabilirsin. Hatta sana yaşattıkları yüzünden Başkaları suçlu bile olabilir. Ama hayatın sana yaşattıkları Karşına çıkardığı insanlar; tesadüf değildir. Hayat hep senden bir şeyler öğrenmeni bekler. Ve görmeni istediği şeyler gizlidir Belki yıllarca göremezsin. Şimdi kendin için bir iyilik yap Ve lütfen artık kızma yaşadıklarına. Darılma,küsme. Çünkü nefret her zaman yük olacaktır omzunda. Seni her gün yoracaktır. Sevgi ise her zaman için Bir umut olacaktır senin için. Dua gibi affet; bitsin. Hayatın sana öğretmek istediğini gör. Onu öğren ve bırak hayat istediğini yaşatsın.
Kimi kadınlar vardır Onlar hiç masallarda ki gibi "prenses" olmadılar. Çünkü hayatın gerçek yüzünün Hayat bilgisi" dersinde ki kadar Güler yüzlü olmadığının ayakta kalmak için Bir başlarına yürürken farkına vardılar. Kimi kadınlar vardır Onlar güçlü görünmek zorundadırlar. Çünkü karşılık beklemeden Ellerini tutan"eller"e hiç sahip olmadılar.
Bir yerde ağlayan bir insan görürseniz eğer Onu aciz ya da güçsüz sanmayın. Bilin ki orada hayatla ve insanlarla sonuna kadar savaşmış,sevdiklerine sahip çıkmasına ve değerlerini korumasına rağmen,en büyük darbeyi en güvendiği ve hiç ummadığı insanlardan almış Başkalarının arkasını toplamaktan yorulmuş çok güçlü bir insan var demektir. Bu insanlar,bir köşede sessizce ama yüreklerini parçalayarak ağlarlar. O hallerini hiç kimse görsün istemezler. Yapmacık şefkate ve uzatılan sahte yardım eline ihtiyaçları yoktur. Kendi gözyaşlarını kendileri silerler. Gözyaşlarını sildikten sonra hiçbir şey olmamış gibi dimdik yollarına devam ederler !. YUSUF TANDOĞAN
Hayat iki şekilde yaşanır: Ya hiç mucize yokmuş gibi Ya da her şey birer mucizeymiş gibi Ya yaşadığın her kötü olaya oturup üzülür Kendine yazık edersin; Ya da yaşadıklarından Öğrenmen gerekeni öğrenir Yoluna devam edersin ALBERT EİNSTEİN
Reklam