Takvim yapraklarını kopartırken
Hiç düşündünüz mü?
Ömrünüzden kaç gün kopardığınızı…
Kaç takvim yaprağı eder ömür?
Her gün birer birer kopartırız takvim yapraklarını Yeni bir güne merhaba!...diyerek başlarız.
Her takvim yaprağı
Ellerimizden düşerken yere
Ömrümüzden bir gün daha düşer
Onunla birlikte.
Hiç hesaplamayız kaç gün,kaç yıl geçmiştir.
Kaç çöp kovası doldurmuştur
Yaprak yaprak ömrümüz.
Yeni bir fidanız o anda ,
Takvim yapraklarının hiç önemi yoktur hayatımızda Ve zaman hızla akıp geçsin isteriz.
Daha o gün bitmeden
Ertesi günü görmek için kopartırız.
Arkasında yazılanlara göz atar
Fıkra varsa okur güleriz.
Sonra da çöp kovasına atarız.
Tatlı bir telaş kaplar içimizi
Ve istediğimiz herşey olsun isteriz. Koşuşturmalar,yanlış anlamalar,vazgeçmeler, Barışmalar,kavuşmalar ve mutlu son…
Dolu gözlerle heyecandan uçuşur yüreği
Bazen neşeyle
Bazen de hüzünle düşmüştür ellerimizden.
Kimi zaman mutluluğun,
Kimi zamanda acının gözyaşlı yıldönümü olmuştur Takvim yaprakları…
Hatıra olsun diye önemli bir günü saklamışızdır.
Bir defterin,bir kitabın sayfalarında
Onu sararmış buluruz.
Anıları getirmiştir beraberinde