Sevinç Sancar

Sevinç Sancar
@Secar_08
Hayat bir öyküye benzer, önemli olan yanı eserin uzun olması değil, iyi olmasıdır.
Özel eğitim
Lise
Bursa
Artvin, 4 Ekim
385 okur puanı
Şubat 2020 tarihinde katıldı
Şu anda okuduğu kitap
Ne kadar büyürsek büyüyelim Ve ne kadar geçerse geçsin zaman; Bir tarafımız hep çocuk kalıyor. Gülüşlerimizin ve gözyaşlarımızın bir yanı çocuk. Ümitlerimizin ve hayal kırıklarımızın bir yanı çocuk. Endişelerimizin ve korkularımızın bir yanı çocuk. Her birimiz ne kadar yaşarsak yaşayalım çocukluğumuzu, İçimizde yaşanmamış bi şeyler kalıyor illa ki… Kimimizin yeni ayakkabıları olmuyor. Yırtık ayakkabılarıyla koşturuyor Sokak aralarında saklambaç oynuyor Diğer yırtık ayakkabılı arkadaşlarıyla. Kimimiz terlememeli, koşturmamalı; Onlar da bakıyor pencere kenarından Parlayan ayakkabılarına … Yüreğin bir yanına sığınıyor yaşanamamışlıklar. Ama bu değil nedeni Bir yanımızın çocuk kalmasının bence, yani kastım yaşanmamışlıklar. Öyle ya yaşanmamışlıkları nasıl bile bilir ki insan... Yaşadıklarımız kadar çocuk kalırız. Sadece yaşayabildiğimiz kadar… Şöyle düşünüyorum da; iyi ki çocuk halâ bir yanımız. İyi ki var yüreğimizdeki o gizli heyecan… İyi ki var o çocuksu umut… İyi ki var o çocuksu cesaret… İyi ki var o çocuksu hayallerden bir kısım… İyi ki halâ çocuğuz biraz… İyi ki hissetmeyi unutmadık bu yüzden.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Hayat nefes aldığımız kadardır Gerçek olan güzellikler yaşandıkça anlaşılır Bu güzel günde birlikte yaşamanın ümidi ile Ramazan Bayramınız mübarek olsun.
Çocukluğumu istiyorum hayat...! Bayramlık elbiselerini yastığının bir ucuna koyup Sabah olsun da giyeyim diye bir an önce Uyumaya çalışan ama heyecandan uyuyamayan O küçük kızı istiyorum. Annemin parmaklarımın da dahil Bütün elimi kınaya buladığı Tülbent ya da eski bir çorabı geçirip Uykuya yatırdığı arefe gecelerini de. Bayram sabahı tüm ev halkının Gözlerindeki bayram sevincini, Keyifle yapılan bayram kahvaltısını Ve cevizli baklavasını annemin. Arkadaşlarımı istiyorum hayat! Kapı kapı dolaşıp şeker topladığımız Harçlıkları kaptığımız gibi Soluğu bakkalda aldığımız O izini çoktan kaybettiğim çocukluk arkadaşlarımı. En çok da babamın ellerini istiyorum aslında. Bana çocukluğumdan bir gün ver hayat. Sadece bir gün. İNAN DURAK TAŞ
Gösterdim ........! Gördü anlamına gelmez... Söyledim ! Duydu anlamına gelmez... Duydu ! Doğru anladı anlamına gelmez... Anladı ! Hak verdi anlamına gelmez... Hak verdi ! İnandı anlamına gelmez... İnandı ! Uyguladı anlamına gelmez... Uyguladı ! Sürdürecek anlamına gelmez... O yüzden; Bazı şeyler, bazı anlama gelmez. PİETA
KUL HAKKI ; Her zaman ve sadece para-pul dünya malı değildir Bazen bir kalptir Kırılmaması gerekirken kırıp parçaladığımız Kazanılması gerekirken umursamadığımız.. Bazen bir gönüldür Vermemiz gerekirken vermediğimiz Almamız gerekirken almadığımız.. Kederini dağıtmamız gerekirken Önemsemeyerek yanından geçtiğimiz.. Bazen bir itibar ve haysiyettir Korunması gerekirken yerle bir ettiğimiz Bazen bir onurdur Ayaklar altına alınmaması gereken.. Bazen bir özveridir, bulunulması gereken.. Bazen bir bakıştır, hakaretle baktığımız.. Bazen bir dildir,alay ettiğimiz iftira attığımız. Evet bu küçücük dil... Hem alay vesilesidir,hem moral Hem yergi aracıdır,hem övgü Hem ateş yakma sebebidir,hem ateşi söndürme...