Sevinç Sancar

Sevinç Sancar
@Secar_08
Hayat bir öyküye benzer, önemli olan yanı eserin uzun olması değil, iyi olmasıdır.
Özel eğitim
Lise
Bursa
Artvin, 4 Ekim
385 okur puanı
Şubat 2020 tarihinde katıldı
Şu anda okuduğu kitap
Pek gülümsemiyormuşum resimlerde, öyle diyorlar. Derin derin düşünüyorumdur belki Resim çekildiği an o sahte tebessümü Neden yapıştırır, pardon yakıştırır insan yüzüne. Peki nerden biliyorsunuz gülümsemediğimi. Oysa her an bol tebessüm bırakırım Hayatımın her karesine. Çok konuşmayı sevmem,cümleler yorar ruhumu. Kendimi anlatma gereği duymam. Hep gülümserim, hep gülümser geçerim. Mesela kırıldığım an,incindiğim an. Mesela çok boş konuşanın karşısında Çok ukalanın,çok bilmişin Lafı havada kalanın gülümser geçerim. Birde geçemediklerim var tabii. Gece hüznüme, sabah ağrıyan hayellerime Bir şarkıda,bir filmde hazanlı gözlerim dolduğu an Bir kahvede daldığım an gülümserim. Çok da güzel gülümserim. GÜLTEN ALP
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Mutluluk İmkânlarla satın alınabilecek bir duygu değildir. Asıl gerçek mutluluk Yaşam boyu tüm zorlukları aşabilme yeteneğiyle Elde edilen kazanılan zaferlerdir... Mutluluk varacağımız bir istasyon değil Bir yolculuk biçimidir. MONTESQUİEU
Hayat resim yapmak gibidir. Renkler senin tercihindir. Siyahlı beyazlıda yaşayabilirsin. Rengarenkte... Yanlış bir fırça darbesi; Bütün bir resmi mahvedebilir. Yaşamak istiyorsan gülüp geçeceksin . Gülüşün dostuna mutluluk, Düşmanına eziyet olacak. Dilinde neşeli şarkılar, Elinde rengarenk çiçekler. Dans eder gibi hayatla, Mutluluğun resmini çizeceksin... "Uçmak için kuş olmak gerekmiyor Küçük sevinçler olsun yeter.." CEMAL SÜREYA
Çünkü bazı kadınlar , Yanlış yapmak ve yalnız kalmak arasında Bir tercih yaparlar. Adamına göre değil adabına göre. Heveslerine göre değil, Hislerine göre karar verirler. Sahte bir mutluluk yerine, Sade bir yalnızlığı tercih ederler. İşte bu yüzden bazı kadınlar, Sınırlarını kendilerinin çizdiği, Gizli ve gizemli bir ülkede yaşarlar. Zorunlu olduklarından değil, Gururlu olduklarından...
Değişiyor insan vallahi değişiyor. Mesela ben, öyle çok değiştim ki.. Bir kere bir selam verdiğime açmıyorum hemen Ne evimin ne gönlümün kapısını artık öyle. Emin olamıyorum kimseden kendim kadar. İçimden geçeni söylemiyorum Kırıldığımdan beri en yakınımdakilere Susmayı öğrendim istemesem de. Tatlı söze aldanmıyorum uzun zamandır, Samimiyet konusunda epey yol almışlığım var. Kırdığım tabularım var kızdığım eski bir ben bir de. Küskün de değilim kimseye Bu kadar iyiniyet vallahi fazlaydı kırılgan kalbime. Affedemedigim şeyler var elbette Ama yine de teşekkür ederim Gözümün açılmasında emeği geçenlere….! İNAN DURAK TAŞ