Sevinç Sancar

Sevinç Sancar
@Secar_08
Hayat bir öyküye benzer, önemli olan yanı eserin uzun olması değil, iyi olmasıdır.
Özel eğitim
Lise
Bursa
Artvin, 4 Ekim
385 okur puanı
Şubat 2020 tarihinde katıldı
Şu anda okuduğu kitap
Sonra dedim ki kendime, Mutlu olmak zorundasın herşeye rağmen Hadi başla bir yerden, Mesela tüm mutsuzlukları yakıp Savur küllerini rüzgara... Büyük adımlara gerek yok, Adımların sağlam olsun yeter ... Hem bak önünde Daha yürünmeyi bekleyen bir yol var. Bazen düz olacak Bazen taşlı ama sen yılma sakın... Sor şu yüreğine Sen hangi dertlerin hakkından gelmemişsin ki, Hangi taş artık acıtabilir ki canını... Hem sen her acıları da tatmadın mı dibine kadar Şu saatten sonra ha bir eksik ha bir fazla... Hadi yürü gönlünce Rüzgarı alıp ardına düş yollara Elbet çıkartacak bu yolun ucu bir yere Mutluluğa varırsan şükredersin, Boşa çıkarsa en fazla yürüdüm dersin... AHRÂZ SNR
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Önemli olan siyahın içinde kalmak değil Önemli olan siyahın içinde bile Bir tebessüme sahip olmak. Siyahın da hayatın içindeki bir renk olduğunu kabullendiğinde geçiyor her şey. Sakın bizi kahkahalarından mahrum etme! Sen ne et biliyor musun? Sabret, şükret, dua et. MURAT TAVLI
Gülerken herkes eşlik eder, ya ağlarken. Başarılara herkes ortak olur, ya yenilgilere. Öyle bir dost edin ki; Kötü gün kapını çalınca Kapıya seninle beraber baksın.
Yaşam daima sana senin verdiklerini geri verir. Yaşam yaptığımız davranışların aynasıdır... Daha fazla sevgi istediğin zaman daha çok sev! Daha fazla şefkat istediğinde daha fazla şefkatli ol! Saygı istiyorsan insanlara daha çok saygı duy. İnsanların sabırlı olmasını istiyorsan Sende daha sabırlı olmayı öğren. Bu kural yaşamımızın bir parçasıdır Her kesiti için geçerlidir." " Yaşam bir tesadüf değil, yaptıklarınızın aynada yansımasıdır...!
Hayatın hangi penceresinden bakarsan bak dışarıya; Baktığın yer değil, ne gördüğündür önemli olan.. Ve bana kalırsa Anlık mutluluklardan ibaret değil insan.. Yaşadığı sürece yaptıkları Ve geride bıraktıkları anılar dolduracak boş mesafeleri.. Bir şiir mesela; kaç izi, kaç yarayı saracak Her okunduğunda bilinmez ama Her insanın bir adı kalmalı geriye mutlaka.. Yıllar sonra bile, soluk bir fotoğrafa her baktığında Küçücük de olsa bir tebessüm bırakmalısın ardında. Güzel anılmalısın. Ama gösterişinle değil, yaptıklarınla.. ÖZGE ÖZGEN