Hani,çocukken annemiz,
“Koşma,düşersin”dediği halde
Koşar ve düşeriz ya.hani,dizlerimiz kanar
Canımız yanar da,annemizin
“Ben dediydim!” bakışlarına Aldırmadan,burnumuzu çeke çeke
“Acımadı ki!”deriz ya,
Küçücük yüreğimize sığdırdığımız
O kocaman gururumuzla.
Hep aynıdır işte!
Büyürüz,acılar değişir,dizlerimiz yerine
Yüreğimizin üzerine düşeriz artık.
Ama o gurur hep oradadır hiç değişmez.
Büyüsek de ona sığınırız
Gözyaşlarımızı gizleyip,burnumuzu çekerek
Tıpkı çocukluğumuzda olduğu gibi,
Ama bu kez sessizcene içimizden tekrarlarız:
ACIMADI Kİ...!
ATİYE SAVAŞ