Sevinç Sancar

Sevinç Sancar
@Secar_08
Hayat bir öyküye benzer, önemli olan yanı eserin uzun olması değil, iyi olmasıdır.
Özel eğitim
Lise
Bursa
Artvin, 4 Ekim
385 okur puanı
Şubat 2020 tarihinde katıldı
Şu anda okuduğu kitap
Çünkü ben kurduğum hayaller Bir bir suratıma çarptığında bile En okkalısından yine de vazgeçmedim, İnadına inşa ettim düşden kalelerimi... Yine yeniden doğdum küllerimden. Çünkü ben hayata direnmeyi, Çok erken öğrenenlerdenim... Pembe bulutların gerçek olmadığını, Yaş aldıkça renginin karaya döndüğünü, Herşeye rağmen yaşama sarılmak gerektiğini, Sevdiklerim için yaşamayı... Dik durmayı, onurlu olmayı, Hayat felsefemin temel taşlarını, Kimseye yıktırmayacağımı Yüzlerinin ortasına Tokat gibi çaktığım günden beri Huzur denizinde avare bir dalgayım... Şimdi kanatlarımı açtığımda, Yüzlerce cana sığınak oluyorum. Mutlu etmek mutlu ediyor beni... Çünkü ben uslanmaz bir hayalperestim, Heybesinde sonsuz umut taşıyan... Hayallerim büyük bu küçücük dünyadan...
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
İnsanlar gider şarkıları kalır Şarkılar var uzun Yüzyıllar dolanır Şarkılar var kısa Söylendiği yerde kalır Şarkılar var benim şarkılarım Söyletmezler içimde kalır. AZÎZ NESİN
Adalet olmadıkça YÖNETİMİN Edep olmadıkça ASALETİN Cömertlik olmadıkça ZENGİNLĞİN Güven olmadıkça SEVİNCİN Kanaat olmadıkça FAKİRLİĞİN Alçak gönüllülük olmadıkça YÜKSELMENİN Bir anlamı olmaz..
Dengeli olmalı akıl dediğin, Fazla akıllı ya da kurnaz olmamalı Çok anlayan, derin düşünen insanın yüreği Mutluluk nedir bilmez, Çünkü ortası olmalı aklın. Tarafı olmamalı... Kendin kendine iyi geldikten sonra, Başkasının sana nasıl geldiği, Senden nasıl gittiği önemsiz. ÖZGÜR BACAKSIZ
İYİ İNSAN olmanın ölçüsü Kötülük yapmamak değildir Kötülük yapmaya GÜCÜ YETTİĞİ HALDE ZULMETMEYEN İNSAN İYİDİR Bunun ölçüsü ise sadece KİŞİNİN KENDİ VİCDANIDIR.