Sevinç Sancar

Sevinç Sancar
@Secar_08
Hayat bir öyküye benzer, önemli olan yanı eserin uzun olması değil, iyi olmasıdır.
Özel eğitim
Lise
Bursa
Artvin, 4 Ekim
385 okur puanı
Şubat 2020 tarihinde katıldı
Şu anda okuduğu kitap
Tıpkı dört mevsim gibidir insan. Gülerken yaza, Sevinirken ilkbahara, Soğurken kışa, Hayalleri yıkılırken sonbahara benzer. CAHİT ZARİFOĞLU
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Yüreğimin yap dediğini aklım yapma der. Aklımın soylu bulduğunu Yüreğimce dalkavukluktur.; Yüreğimin doğru bulduğuysa aklıma suç. Bir yanım bahar rüzgarı gibi uçarı,tez canlıdır Öteki yanım kış soğuğu gibi katı,ağır kanlıdır. AHMET ÜMİT
Sanatkâr Bakan değil görebilendir.. Bakmak mı, görmek mi..? Bakmak ile görmek arasındaki fark Bakmak şâhitliği Görmek ise derinliği ifade eder... Bakmak sadece gözle olur görmek ise Akıl, kâlp ve gözün devreye girmesiyle gerçekleşir... Bakmak bir göz hareketi Görmek bir şuur faaliyetidir... Bakışta geçicilik görmede seçicilik vardır... Bakmak en fazla tanımakla. Görmek ise anlayıp kavramakla sonuçlanır... Bakınca yalnız seyrederiz Görünce bir hükme varırız. Bakmanın üst seviyesi tanımak Görmenin ise yaşamaktır... Bakan kişi anlatır, gören kişi yorumlar... Bakınca kenardan tutarız görünce iki elimizle sarılırız... Bakınca severiz görünce hayran oluruz… Ne büyük fark vardır aslında Bakmakla görmek arasında...! Ve biz gözlerimizi hangisine alıştırırsak Hayat onunla ilerler Onun mertebesinden seyreyler herşeyi.. Ya derin derin, ya da işte öyle Önünden geçtiği gibi... MEVLANA ne güzel söylemiş :
Gece vakti büyük bir şehre girdiğimde karanlıkta kümelenmiş bütün o evlerin her birinin içlerinde kendi sırlarını barındırdıklarını düşünürüm. Her bir evin her bir odasında ayrı bir sır vardır Ve bunların içlerinde çarpan her bir yürek de Hemen yanı başındaki yüreğin bile bilmediği Ayn bir sır taşır içinde! En berbat şeyler,hatta ölüm bile böyledir. CHARLES DİCKENS
Hakikate ermek,kendini de dünyayı da okuyup Anlayıp yutmak ve dürüp kaldırmak mıdır defteri? Yoksa kendine ve dünyada anlaşılmaz olan'ın Gövdesinden kendine yeni bir 'K E N D İ L İ K'yontup çıkarmak mı? CAHİT KOYTAK