Rezonans kanunu her şeyin ilk adımı gibi bir kitap,. kişisel gelişmek için değil zaten gelişmiş olan kişiliğimizle bir adım atmamızı sağlayacak gibi... Ben kitabı parçalar halinde okumayı tercih ettim canım istedikçe, kendimi yeterince bir önceki okuduğum bölüm üstüne düşündüğüme inandırdıkça okudum . Tam bir motivasyon kitabı içten içe bildiğimiz çekim kanunu, ne kadar istersen o kadar olur hissiyatını tekrar bize söyleyip ama uygulamasını sana bırakıyor fakat devamını isterseniz yetmiyor . Kalın bir kitap olmasına rağmen özet okumuş gibiyim hoşuma gitmeyen tarafı buydu onun haricinde genel olarak beğendim ,ikinciye okumayı düşünmüyorum kesinlikle.