Cok etkileyici bulmadım fakat tatlı ve pozitif bir kitap, çok etkilenmeme rağmen yine de kendimden bir parça buldum. Kitapların hayatımızı değiştirebileceğini beni ben yapanın belki farkında olmadan okuduğum küçük bi kitap olduğunu fark etmek güzel hissettiriyor, vaktiniz varsa okumanızı tavsiye ederim..