Sed@

Seni çok sevdim. Hemde delicesine... Belki sen korktun, belki de ben korktum. Sahi biz neden korktuk?.. Sanırım sevilmekten!.. O yüzden bu kadar çok hata yapmadık mı? Gel desem gelmezsin. Oysa bu ten, bu beden seni öyle çok özledi ki!.. Ama artık ne sen sensin, ne de ben. Günden güne birbirimizi tüketirken değiştik. Ne ben seni tanıyorum artık ne de sen beni.. Hayat sahte.. Insanlar sahte.. Aşk, sevgi hepsi sahte.. Aslında bilinen birşey ama yine de inanmazsın. Seversin.. Ta ki gün gelir tüm gerçekler yüzüne tokat gibi indiğinde anlarsın tüm sahtelikleri...
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Nasıl bir his biliyor musun? Oda çok geniş ama sığamıyorsun, bak kapı orada ama çıkamıyorsun, pencere açık ama nefes alamıyorsun. Cemal Süreyya
Geçmişe dönüp bakıyorum da ne çok hatıra varmış gittiğimiz her köşe başında..
Hiç aklında yokken biri çıkar karşına. Önce hal hatır sormalar, sonra da uzun uzun konuşmalar derken alışırsın ona. Her gece yatmadan en son ona 'iyi geceler', her sabah uykulu gözlerle ilk ona günaydın dersin... Seversin işte.. Hem öyle çok seversin ki gönlünden çok aklın onda kalır hep. Kendinden çok onu seversin, onu düşünür, onu önemsersin. En sonunda tamamen kaybedersin. Ve birini asla kendinden çok sevmemen gerektiğini, göğsünün altında ki tarifsiz sızıyla öğrenirsin... Alıntı
Bencil, sabırsız ve biraz güvensizim. Hatalar yapıyorum, kontrolsüzüm ve zaman zaman idare edilmesi güç biri oluyorum. Ama en kötü halimi idare edemiyorsan, en iyi halimi de kesinlikle hak etmiyorsundur. Marilyn Monroe