"Dünyanın benim menfaatim için olmadığını anladım.Bundan anlaşılacağı üzere çevremdeki hoş olan ve olmayan şeylerin ölçüsü değişmeyecekti.Bu bana bağlı değildi.Yapılacak en iyi şeyin bu belirsiz mutluluğu kabullenmek olduğu ortadaydı."
"Kederin bitmek zorunda olmadığını, insanın buna karşın hayatına devam edebileceğini idrak edince güçlenmiştim.Çirkin belirsizliklerle yaşamak, bu muydu yetişkin olmanın anlamı? Sevmemiştim ama yaşama devam etmeyi kolaylaştırıyordu.Yalnızca bundan dolayı içim çok sıkkındı."