Seda

"Yaşım ilerledikçe, daha ilerledikçe, pek çok şey yaşayacağım ve tekrar tekrar sert kayalara çarpacağım.Tekrar tekrar acı çekeceğim ve tekrar tekrar ayaklarımın üzerinde duracağım.Yenilmeyeceğim.Benliğimin yok olmasına izin vermeyeceğim."
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Ama insan hiç gerçek üzüntü yaşamamışsa, hayatın içinde bulunduğu yerin kıymetini bilmeden, gerçek mutluluğun ne olduğunu anlamadan yaşlanır."
"Kendi ayakları üzerinde durmak isteyen insanlara, bir şeyin bakımını ve beslenmesini üstlenmelerini öneririm.Bu bir çocuk ya da salon çiçeği olabilir, anlıyor musun ? Böylece sınırlarını anlamış olursun.Başlangıcı budur."
"Bir gün mutlaka herkes zamanın karanlığında dağılıp yok olacak.Ben hep benliğime yerleşmiş bu anlayış ile yaşadım."
"Hepimizin yürüdüğü bu tümüyle karanlık ve ıssız yolda aydınlatacağımız tek yolun kendimizinki olduğunu ne zaman anlamıştım? Sevgiyle büyütülmüş olmama karşın her zaman yalnızdım."