"Her şeyin illa da bir nedeni yoktu, bunun aksini iddia etmek dünyanın işleyişine müdahale etmekti ve abesti, sonu felakete bile varabilirdi.Bazı şeyler böyleydi, o kadar."
"Çünkü, hiç kuşku yok ki, amaç buydu: Edebiyat okuyan biri olarak, çok daha iyi bir hekim olacaktı.Derin okumaların geliştirdiği duyarlılığıyla, insani acıların, tahrip edici deliliğin ya da salt kötü talihin insan sağlığını nasıl bozduğuna dair kim bilir ne çıkarımlar yapabilirdi! Doğum, ölüm ve ikisinin arasındaki zayıflıklar.Yükseliş ve düşüş- hekimin işi buydu, edebiyatın da öyle."