“O güne kadar ne üzerine meditasyon yaparsa hepsi istisnasız gerçekleşmişti. Ellerimin arasındaki sihirli lamba gerçekti. Be benim tek yapmam gereken istediğim şeyin üzerine odaklanarak, bu duruma uygun duygular üretmekti.”
Aslında duygularım biraz karışık :) Şöyle ki; Nigahdar’dan önce bu kitabı okusaydım çok beğenebilirdim. Çünkü konusu itibariyle Nigahdar çok daha dolu ve derin bir kitap. Ancak onu bir kenara bırakıp kitabı ve yazarı yorumlayacak olursam kesinlikle çok akıcı ve ilgi duyduğum konularla bezeli olduğunu söyleyebilirim. Hayatıma ufak dokunuşlar yaptı. Farkındalığını artırdı. Bazıları gerçekten yazmalı ve hayatımızda yeni pencereler açmalı. Kalemine sağlık..