Sedef

Sedef
@Sedef_76
Lise mezunu
20 Mayıs 1976
22 okur puanı
Haziran 2021 tarihinde katıldı
Şu anda okuduğu kitap
Küstürmeyin insanları hayata,sonra herşeyden vazgeçiyorlar.Yaşamaktan güzel olan herşeyden.Bir odada yalnızlığı,bir dağ başında yalnız kalmayı,bir adada mahsur kalmayı,nerede bir yalnızlık varsa onu istiyorlar.Küstürmeyin işte bazı insanları! Nazım Hikmet Ran
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Kızgınlığım geçtiği zaman kendime sürekli şunu hatırlatıyorum;Herkes herşeyi bilerek yaptı,bunu unutma!
Bir insana değer vermek,özen göstermek,onun kıymetini bilmek de bir kültürdür.Bunun bir eğitimi yoktur,kitaplarda da yazmaz.Bunun yolu insan olmaktan geçer!
Birinin yalan söylediğini hissetmek kadar hiçbirşey tiksindirmedi beni bu hayatta..
İbrahim Tatlıses
Çekmediğim dertle çile kalmadı,feryatsız gündüzüm gecem olmadı.Ağlamadık sokak köşe kalmadı,yalnızım dostlarım yalnızım yalnız!
Müzik