Güvenmek senin salaklığın olabilir ama güvenini kırmak karşındakinin karaktersizliğidir!Güvensiz kalplerimizi karaktersiz insanlara borçluyuz! Charles Bukowski
Kimsenin kara kaşı kara gözü umrumda değil,hiç olmadı.Nerede beni çağıran biri var onun yanında olmaya çalıştım hep,azıcık olsun değerli olduğunu hissetsin diye.Hep kendimden verdim,vermek güzeldir almasak da olur dedim.Bir baktım bende birşey kalmamış,tükenmişim! Cemal Süreya